יום ראשון, 6 ביולי 2014

כרטיסי יומולדת

אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות, ביחד עם עוד קבוצת נשים נפלאות, לשמח ילדים וילדות בימי ההולדת שלהם.
חוץ מהכיבוד, העוגות, המתנות, השירים והברכות חשוב לי שכל אחד מהילדים יקבל כרטיס ברכה אישי.
בדר"כ אני לא משקיעה יותר מדי בהכנת כרטיסי ברכה כי מנסיון למדתי שמרבית האנשים, גם אם ברגע הראשון מתלהבים מהכרטיס ומחמיאים ליופיו, דקה לאחר מכן משליכים אותו לפח או למגירה נידחת שם הוא נידון לחיי חושך ואבק.
אבל במקרה הזה שבו יום ההולדת נחגג במשותף עם עוד 5-6 (ולפעמים גם  8 ) ילדים אני מרגישה שחשוב שיהיה גם משהו שנושא את שם הילד ומוענק לו אישית.
בדר"כ אני מתפנה להכנת הכרטיסים ברגע האחרון, שלא לומר בשעה האחרונה לפני החגיגה, ובלית ברירה מוצאת את עצמי מכינה כרטיסים בשיטת הסרט הנע.
בגלל קוצר הזמן יוצא שפעמים רבות אני לא מספיקה לצלם או לצלם באופן חלקי, כמו כאן - לצערי לא צילמתי מהזוית שמאפשרת לראות שהכרטיסים למעשה בעלי נפח ובתוך כל כרטיס טמונה הפתעה מתוקה בצורת שוקולד קינדר.
 תמונה  תמונה
הרעיון לכרטיס לקוח מהבלוג המקסים של זיקוקית שלצערי כבר לא פעיל
 
מצאתי שכשאני יוצרת דברים בשיטת הסרט הנע הכי נוח וקל לי להשתמש בפנצים וחותמות. הם זמינים ומאפשרים מגוון דוגמאות בזמן קצר. בכרטיסים הללו השתמשתי בפאנץ' עיגול ובסט חותמות יומולדת שיש לי כבר שנים ובכיתובים של קסם שימושי.
וכל מקבץ הכרטיסים הללו משתתף באתגר חותמות מס' 16 בידיים יוצרות.


    

6 תגובות:

  1. פעם ראשונה שאני כאן (גיליתי אותך בעקבות העובדה שגילית אותי...), ואני ממש שמחה - הכרטיסים האלה מקסימים, ויש לי רושם שאמצא פה עוד אוצרות... במילים אחרות: נעים להכיר! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, איזה כיף שאהבת. והאמת שאנחנו קצת...כזה..כאילו..מכירות...

      מחק
  2. מקבץ כרטיסים מקסים!
    גם אני חושבת שכשיוצרים בסרט נע יותר קל להכין עם פאנצים וחותמות
    אוהבת את הכרטיסים בעלי הנפח
    וכיף לילדים החמודים שקיבלו אותם!
    ו...תודה שהשתתפת באתגר שלנו בידיים יוצרות!

    השבמחק
  3. כרטיסים יפיפיים

    תודה שהשתתפת באתגר שלנו בידיים יוצרות

    השבמחק